هدف از ایجاد بام سبز یا روف گاردن چیست

یکی از مهم ترین سئوالاتی که در زمان طراحی و اجرای بام سبز یا طراحی روف گاردن باید به آن توجه داشت ، هدف از ایجاد روف گاردن یا بام سبز است. پاسخ به این پرسش می تواند به طراح روف گاردن کمک نماید تا جزییات روف گاردن را آن طور که کارفرما می خواهد ، طراحی نماید. برای رسیدن به پاسخهای مناسب لازم است سؤالاتی جزئی تر در مورد بام سبز یا روف گاردن مطرح گردد ، بهتر این است که با بررسی مزایای روف گاردن در فضای پشت بام شروع کرد. آیا مردم گردهمایی و اجتماعاتی بر روی روف گاردن خواهند داشت ؟ اگر پاسخ مثبت است، هدف از ایجاد روف گاردن احتمالاً احداث یک فضای تفریحی برای لذت بردن افراد است. اما اگر جواب منفی باشد، احتمالاً روف گاردن برای نیل به اهداف بصری و زیباشناختی زیست محیطی و مقررات شهرسازی خواهد بود.

برای طراحی و اجرای روف گاردن با ما تماس بگیرید .

 اساس بسیاری از ملاحظات طراحی بر این اصل استوار است که بدانیم آیا یک ساختمان نیاز به یک روف گاردن دارد یا ندارد و اگر نیاز به روف گاردن دارد ، جزییات و امکاناتی که باید برای آن روف گاردن در نظر گرفت ، چیست ؟

امروزه در بسیاری از ساختمانها طراحی روف گاردن انجام می شود ، طراحی روف گاردن بر روی پشت بام می تواند باعث ایجاد فضایی مفرح و لذت بخش برای ساکنین آن ساختمان شود و از طرفی ایجاد روف گاردن بر روی پشت بام می تواند باعث کاهش آلودگی هوا و نیز صرفه جویی در مصرف گاز و منابع انرژی شود.

اگر بدنبال یک مرکز معتبر طراحی و اجرای روف گاردن هستید با ما تماس بگیرید. این مجموعه آماده ارائه خدمات فروش گل و گیاه و طراحی و اجرای روف گاردن با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.

برای طراحی و اجرای روف گاردن با ما تماس بگیرید .