فروش گل ها و گیاهان فضای باز و تاثیر آنها بر محیط زیست شهری

گل ها و گیاهان فضای باز به بخش انبوهی از گیاهان گفته می شود که توانایی رشد و ماندگاری در شرایط محیطی سرد و گرم و مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید را دارند ، البته میزان نور بستگی به نوع گل و گیاه دارد که در قسمتهای دیگر سایت به معرفی چند نمونه گل و گیاه فضای باز پرداخته ایم ، در مورد نور گل ها و گیاهان فضای باز باید توجه داشت که ممکن است برخی از گل ها و گیاهان فضای باز فقط به مقدار کمی نور خورشید در طول روز احتیاج داشته باشند و یا محیط نیم سایه ، نیم آفتاب را ترجیح دهند و برخی دیگر نیز ممکن است نیاز داشته باشند که در تمام طول روز ، آفتاب مستقیم به آنها بتابد . در طراحی فضای سبز باید به نور دهی و آبیاری مناسب گل ها و گیاهان توجه داشت. در مورد آبیاری گل ها و گیاهان فضای باز نیز باید توجه کرد که نیاز آبی در گل ها و گیاهان فضای باز متفاوت است ، یعنی اینکه برخی از این گل ها و گیاهان نیاز به آبیاری روزانه دارند و برخی دیگر نیز ممکن است در طول هفته فقط به یک بار آبیاری نیاز داشته باشند. این مجموعه آماده ارائه خدمات فروش گل ها و گیاهان فضای باز و همچنین ارائه خدمات طراحی فضای سبز و طراحی روف گاردن شما مشتریان محترم می باشد.

کیفیت و کمیت گل‌ها و گیاهان فضای باز و طراحی فضای سبز در بهبود شرایط محیط زیست نقش موثری دارد. رشد و توسعه روزافزون شهرها، عوارض مدرنیسم و زندگی شهرنشینی، محدودیت امکانات تفریحی، آلودگی هوا و صدا، فشارهای حاصل از کار روزانه و مشکلات تامین هزینه زندگی، آثار نامطلوبی در حیات سالم و فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و رفاهی شهرنشینان باقی می گذارد که با توسعه سریع فضاهای سبز دگرگونی های این عوامل نامطلوب انکارناپذیر می شود و احتیاجات مردم را در بهره برداری از امتیازات مفید این گونه مکان ها روزافزون می سازد. به همین دلیل اهمیت وجود گل‌ها و گیاهان فضای باز در سطح شهر افزایش می‌یابد.

وجود گل‌ها و گیاهان فضای‌ باز  به ویژه در شهرهایی که آب و هوای خشک دارند و از سرسبزی و هوای سالم برخوردار نیستند و آلودگی هوای تنفسی و صوتی سلامت شهرنشینان را تهدید می کند از اقدامات غیرقابل انکار است. در طراحی اینگونه فضا‌ها نه تنها باید اصول زیباشناسی و ویژگی های بومی مورد توجه قرار گیرد بلکه نوع گل ها و گیاهان فضای باز نیز باید مورد توجه قرار گیرد، یکی از اصول مهم در ایجاد فضای سبز استفاده از درختان و درختچه های مناسب می باشد که علاوه بر پدیده تصفیه هوا در زیبایی هر چه بیشتر مناطق نقش به سزایی دارد. این مجموعه توانایی خود را در تهیه گل‌ها و گیاهان فضای باز افزایش داده است تا بتواند گونه‌های مختلفی از گیاهان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

مهم ترین اثرات گل‌ها و گیاهان فضای باز در شهرها، کارکردهای زیست محیطی آنهاست که شهرها را به عنوان محیط زیست جامعه انسانی معنی دار کرده و با مقابله با اثرات سوء گسترش صنعت و کاربری نادرست تکنولوژی از یک سو و بالا بودن سطح زیبایی از سوی دیگر، باعث افزایش کیفیت زیستی شهرها می شوند. مهم ترین اثرات این نوع از گیاهان در شهرها تعدیل دما، افزایش رطوبت نسبی، تلطیف هوا و جذب گرد و غبار است. ما در تلاش هستیم تا شما را در ساخت محیطی زیبا و آرام بخش با گونه های مختلف گل‌ها و گیاهان فضای باز یاری کنیم.

برای خرید گل ها و گیاهان فضای باز با ما تماس بگیرید ، این مجموعه در زمینه فروش انواع گل ها و گیاهان فضای باز و طراحی فضای سبز ، طراحی روف گاردن و طراحی و محوطه سازی باغ و ویلا ، آماده ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم می باشد.