گل و گیاه – فروش گل و گیاه آپارتمانی و آموزش شرایط محیطی گلخانه سایت گل بام

فروش گل و گیاه با قیمت مناسب را از ما بخواهید.

این مجموعه آماده ارائه و فروش گل و گیاه آپارتمانی به صورت عمده به متقاضیان محترم می باشد.

فروش عمده همه نوع گل و گیاه با قیمت مناسب و کیفیت خوب را از ما بخواهید.

از عوامل مهمی که در کیفیت خوب گل و گیاه تاثیر گذار است ، شرایط مناسب گلخانه است.

گلخانه باید دارای شرایط مناسبی باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

جریان هوا در گلخانه

گردش هوا در گلخانه ضروری است. وقتی که یک گیاه در معرض جریان هوای تازه درخارج از گلخانه باشد، هوای تازه در نزدیکی برگها تأمین شده و گیاه می‌تواند اکسیژن پس داده و از دی اکسید کربن تازه استفاده نماید. جریان هوا همچنین به پایین نگه داشتن رطوبت نسبی و کنترل دما در گلخانه کمک می‌نماید. گلخانه‌های تجاری به همه نیازمندیهای اشاره شده در بالا و حتی بیشتر از آن وابسته‌اند. در یک گلخانه تجاری هدف اصلی سود دهی است؛ برای رسیدن به این هدف، گلخانه باید از لحاظ تأمین شرایط محیطی مطلوب کارآمد باشد. نور و دمای گلخانه باید به طور سخت و جدی کنترل شود. اخیراً کامپیوترها برای چنین کنترل‌هایی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همچنین وجود گازهای سمی و گرد و غبار در گلخانه ممکن است یک مشکل جدی باشد. این گازها شامل مونواکسید کربن، اکسید نیتروژن و دی اکسید نیتروژن می‌باشند؛ که ممکن است از وسایل حرارتی متصاعد شوند.

کنترل شرایط محیطی گلخانه

فعالیتهای شیمیایی صورت گرفته در فرایند فتوسنتزگیاهان، مستقیماً متأثر از شرایط محیطی می‌باشد. فتوسنتز به عواملی مانند دما، شدت نور و وجود آب و مواد غذایی وابسته ‌است. تنفس گیاه نسبت به دمای محیطی متفاوت می‌باشد. محدوده دمایی توصیه شده برای بیشتر گیاهان گلخانه‌ای که منجر به بالاترین بازده فتوسنتزی می‌شود، چیزی بین ۵۰ تا ۸۵ درجه فارنهایت می‌باشد. بنابراین بدون توجه به اینکه گلخانه برای چه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید محیط آن کنترل شده باشد؛ این کار برای سلامت گیاهان گلخانه ضروری می‌باشد.

این مجموعه عرضه و فروش گل و گیاه آپارتمانی و زینتی با کیفیت خوب را سرلوحه کار خویش قرار داده و سعی دارد گل ها و گیاهان مورد نیاز متقاضیان را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.