ایده هایی برای طراحی فضای سبز

در این مطلب به ایده هایی برای طراحی فضای سبز می پردازیم ، برای طراحی و اجرای فضای سبز و خرید گل و گیاه با ما تماس بگیرید، در ادامه به طرح ایده هایی برای طراحی فضای سبز می پردازیم.

وقتی شما یک باغ دارید میتوانید از آن استفاده بکنید و یا نکنید همچنین می توانید کاری کنید که فوق العاده به نظر برسد و یا به سادگی آن را رها کنید تا علف های هرز و گیاهان وحشی در آن برویند.

در این جا به ایده هایی برای طراحی فضای سبز می پردازیم ، ایده هایی که میتوانید با صرف زمان و تلاش کم، باغ خود را زیبا کنید و برای آرامش و رهایی از استرس روزانه به آن پناه ببرید.

-1 اولین ایده طراحی فضای سبز این است که در ابتدا میتوانید با استفاده از قطعاتی از سنگ های طبیعی ، باغ سنگی خود را بسازید. این بدین معنا نیست که شما مجبورید تمام باغتان را با سنگ تزئین کنید اما میتوانید در گوشه ای از آن تعدادی سنگ در اندازه های مختلف قرار دهید و برای این که طبیعی تر جلوه کنند، قدری آنها ریخته و در آن برخی از گل های مخصوص باغتان را که به رشد در گوشه های خاک بین صخره ای علاقه دارند ، بکارید این کار به باغتان ظاهری کوهستانی میبخشد و کار سختی نیست ، همچنین می توانید از مطلب آموزش ساخت یک مسیر سنگی یا موزاییکی در فضای سبز در همین سایت بازدید نمایید .

2- ایده دوم این است که آبشاری کوچک و یا حداقل یک رودخانه مصنوعی کوچک در باغتان بسازید. این کار پیچیده تر از آنچه که در واقع هست به نظر میرسد سخت ترین قسمت آن پیدا  کردن سنگهای صاف برای ساخت بستر رودخانه است.

اگر تمایل دارید میتوانید از سیمان استفاده کنید. فقط آن را تا جایی که امکان دارد طبیعی بسازید. سنگها را به شکل پلهای روی هم قرار دهید تا آب از آنها پایین بریزد و منبع آب را به صورت یک مدار بسته مورد استفاده قرار دهید؛ به این معنا که شما آبی را که از سنگها پایین می ریزد، دوباره و دوباره مورد استفاده قرار میدهید.

3- ایده سوم ساختن خانه ای برای پرندگان به وسیله تکه های کوچکی از تخته و چوب است. شما میتوانید این خانه پرندگان را خودتان درست کنید و در همان حال به همراه اعضای خانواده تفریح کنید به خصوص کودکانتان که مطمئناً از کمک کردن به شما در این کار خوشنود می شوند. در صورتی که شما برای پرندگان سر پناه و غذا تهیه کنید به شما قول میدهیم که پرندگان به زودی به باغتان خواهند آمد لانه پرندگان را با رنگهای زیبا پوشانده و به این وسیله باغتان را تزئین کنید.

٤- ایده چهارم ساخت یک مسیر موزائیکی یا سنگی در باغچه است. ساخت این مسیر موزائیکی یک مقدار سخت تر و خسته کننده تر از روش قبلی است ،  ولی بسیار لذت بخش تر و زیباتر است. این کار خلاقیت شما را شکوفا میکند و به شما اجازه میدهد که از تخیل و ذهنتان برای خلق یک اثر زیبا و مفید استفاده کنید.

برای خرید انواع گل و گیاه فضای باز ، خرید فیلتر خاک باغچه و فیلتر خاک روف گاردن ، خرید لاوسون ، خرید کامیس پاریس ، خرید یاس هلندی ، خرید شمشاد ، خرید شمشاد توپی، خرید شمشاد سبز و طلایی ، خرید سیکاس و خرید گل ها و گیاهان دیگر با ما تماس بگیرید.

برای طراحی فضای سبز ، خدمات خرید و فروش گل و گیاه و یا طراحی و اجرای روف گاردن با ما تماس بگیرید.